[VIDEO] Ritual Pelik Yang Mungkin Anda Tidak Pernah Dengar – Ritual S*** Untuk Kaya Hanya Di Gunung…

Gunung Kemukus Ia adalah salah satu tempat yang paling pelik di dunia
Alamat : Soko, Kebayanan II, Pendem, Sumberlawang, Kabupaten Sragen, Jawa Tengah 57276, Indonesia

 

Geografi
Ibu kota Indonesia , Jakarta, terletak di pulau Cava .

 

Kebanyakan jemaah haji di sini mempersembahkan dirinya sebagai Muslim . [2] Menurut kepercayaan orang Islam Indonesia, melawat gunung ini menarik pengunjung Islam. [2] Pengunjung percaya bahawa mereka akan mendapati kebahagiaan dan kekayaan selepas berhubungan seks dengan mereka .

 

Akar kepercayaan orang Indonesia ini kembali ke abad ke-16 . Mereka percaya bahawa untuk memenuhi kehendak mereka, setiap 35 hari harus pergi ke Gunung Jackson dan mempunyai tujuh kali hubungan seksual .

 

Menurut pemerhatian, orang dari berbagai kategori, seperti lelaki yang sudah berkahwin, suri rumah, dan pegawai kerajaan ingin mempunyai kebahagiaan, kesihatan, kekayaan dalam hubungan seks dengan orang yang tidak dikenali di sini.

 

 

Gunung Kemukus di Sragen, Jawa Tengah mungkin tak asing didengar bagi sebagian orang. Tempat itu dikenal sebagai tempat pemujaan mencari kekayaan. Satu hal yang membuat pemujaan Gunung Kemukus terkenal yakni ritual seks berzinah bukan dengan pasangan di tempat itu sebagai syarat mendapat kekayaan.

 

Konon kabarnya, bila ingin mendapatkan kekayaan mesti berzin4 selama 7 kali, kemudian setelah itu ada ritual-ritual lainnya. Ritual seks itu biasa dilakukan pada Jumat pon

 

Ritual seks itu yang berimbas pada suburnya prostitusi di kawasan itu. Bila menyambangi kawasan itu pada Jumat pon akan menemukan warung remang-remang dengan PSK yang siap melayani sebagai bagian ritual.Tapi seperti dikatakan Gubernur Jateng Ganjar Pranowo mereka yang melakukan ritual seks itu adalah aliran sesat.

 

Gunung Kemukus atau Gunung Kemukus (dikenali sebagai Sex Mountain) adalah puncak bukit Jawa di Kabupaten Sragen, 28 kilometer (17 mi) timur laut Solo, di mana orang dari seluruh Indonesia berkumpul untuk menghormati seorang kudus setempat. Setiap 35 hari, ritual dijalankan yang melibatkan seks berzina.

 

Kumpulan-kumpulan konservatif Muslim telah mengancam untuk menutup tapak di masa lalu, tetapi polis tiba untuk menghalangnya. Pada bulan November 2014, gabenor wilayah Jawa Tengah, Ganjar Pranowo, bertindak balas kepada filem oleh seorang wartawan Australia, yang telah disiarkan oleh SBS One, yang digambarkan Mount Kumukus sebagai ‘Mountain S3ks’ dan memalukan upacara tempatan practices.He mengeluarkan larangan mengenai tradisi melakukan hubungan seks di tapak;

 

beliau mengatakan bahawa amalan tempatan adalah berbahaya dari segi kesihatan – sesungguhnya, penyakit menular seksual di kawasan itu semakin meningkat – dan moral, dan bahawa memalukan bahawa perkara itu telah menarik perhatian dunia luar. Larangan yang juga melarang menyewakan bilik kepada peziarah menyebabkan runtuhnya kegiatan ritual di Gunung Kemukus dengan kesan buruk terhadap ekonomi setempat. Pendapatan 262 keluarga, yang tinggal di Gunung Kemukus, menurun sebanyak 90 peratus. Oleh itu, kebanyakan kedai ditutup dan banyak keluarga, yang tidak pernah terlibat dalam perniagaan seks, telah meninggalkan kawasan tersebut.

 

Kuil

Kuil itu adalah putera legenda Pangeran Samodro, putra seorang raja Jawa, dan kakek tirinya Nyai Ontrowulan. Legenda mengatakan bahawa mereka berlari bersama dan tinggal di Gunung Kemukus. Adalah dipercayai bahawa jika anda melakukan sesuatu yang lebih memalukan di sana, seperti melakukan seks berzina, maka anda akan diberkati dengan nasib baik. Ia mesti dilakukan pada hari Jumat Pon yang bertuah, ketika hari Jumaat pada kalendar Gregorian berpotongan dengan salah satu dari lima hari kalender Jawa kuno.

 

Tempat kuil ini menarik sehingga 8,000 jemaah haji di malam paling sibuk dan mempunyai bayaran kemasukan sekitar 5,000 rupiah (sekitar 50 sen US).

 

 

 

Ritual

Para penganut telah mengembara Kemukus dalam fesyen semasa sejak akhir abad ke-19 dan hanya pada 1980-an adalah asrama ditambah – dengan pasangan yang melakukan hubungan seks di bawah pepohonan sebelum itu.

 

Ritual ini melibatkan doa pertama dan persembahan bunga di kuburan Pangeran Samodro dan Nyai Ontrowulan. Jemaah haji kemudiannya harus membasuh diri di salah satu mata air suci di bukit dan mencari orang yang tidak dikenali dan melakukan hubungan seks dengan mereka. Mereka perlu melakukan hubungan seks tujuh kali.

 

Itulah setiap 35 hari, jadi itu hubungan yang berlangsung sekitar setahun. Oleh itu, pasangan perlu membuat komitmen yang signifikan antara satu sama lain. Mereka perlu menukar nombor dan alamat telefon mudah alih dan memutuskan di mana untuk bertemu lagi, sehingga mereka dapat menyelesaikan ritual tersebut. Kebanyakan orang yang melakukan ritual itu adalah pemilik perniagaan kecil. Mereka berharap bahawa jika mereka menjalankan ritual perniagaan mereka akan bertambah baik dan mereka akan menghasilkan wang yang baik dan berjaya.

 

Menurut Floribertus Rahardi, seorang penulis Indonesia yang telah mempelajari ritual itu, “Orang-orang percaya bahwa mereka [Pangeran Samodro dan Nyai Ontrowulan] melakukan incest di tempat itu, tetapi sebelum mereka melakukan seks mereka dikejar oleh tentara Demak, dibunuh, dan dikebumikan bersama dalam satu lubang. Dari situ, perkataan itu muncul bahawa sesiapa yang boleh menamatkan perbuatan seks mereka akan menerima berkah dari Nyai Ontrowulan.

 

Ritual ini tidak dilihat di tempat lain di Indonesia atau seluruh dunia Islam. Ini adalah perpaduan antara cita-cita keagamaan dengan pengaruh Islam, Hindu dan Buddha yang berkaitan dengan Kebatinan.

 

 

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: